Slvr ben yaptrmadim bizimki kiz canm da kuzenm ve arkdslarim yaptrdi ama bana kalrsa bir evet canm beylikduzu ve suan oranin korumasi temzlgo hersyi cok iyi zaten cokcok kalablk da degil artk virusten dolayi sadece amlyt hastalarini aliyorlar ama size kalmis isterseniz bir iki ay daha bekleyin asilar olcak falan virus braz daha azalicak cnku subat msrttan sonra yaptirin lokal olursa 750 tl anestezili olursa da 1250 tl ydi sanirim ama daha da ucuz olabilir tam fiyatlsrini hatrlamyrm ve hic korkulcak bisey degil onbes dk da bityor ☺️🙈