Asli91
İyi günler
Kızım dün 6.ay aşılarını oldu. Demir ilacınıda düzenli kullanıyorum. Aşılarını sabah oldu demir ilacını öğleden sonra verdim. Akşamda dilinin ucunda morluk fark ettim. Ek gıdaya başladı ama farklı bişey vermedim ona dün. Dişide yok ısıramaz. Sıcak bişeyde vermedim. Anlamadım başına gelen var mı? Geçer diye bekledim bugünde aynı yarın doktora götürmeyi düşünüyorum.