İyi geceler anneler biraz uzun olacak hakkınızı helal edin oğlum 2 gündür hafif hafif ateşi oluyordu ama yüksek değil 37 37 buçuk bugün gidelim dedik gittik nöbetçi cocuk doktoru varmis yoğun bakımda yarım saate gelir dediler acilden ateşine falan baktiralim dedik oraya girdik acil doktoru baktı boğazlarına boğazları kötü değil bi idrar alalım dedi enfeksiyon olabilir dedi serumda vereceğim dedi neyse geri cocuk doktoru gelince ona gidelim dedik acil doktorunun verdiklerini yapmadık çocuk doktoru boğazına baktı bogazlari kötü dedi kulağına baktı serum yazmış kan alcam dedi serumu özel odaya yazdırmış özel hastane neyse ödedik kanaldilar orda serum verdiler 1 buçuk saat sonra çıkmadan ciğer filmine bakalım dedi baktirdik iyiki getirmissiniz dedi bize filmini gösteriyor bakım zature olacakmış diye ben ne anlarim filmden ki boğazına bakarken gösterdi kulağına bakarken annesi sende bak dedi bence yatiralim dedi 2 3 gün falan yatırmak istemedik cunku 4 ay önce falan amipli dizanteri oldu oğlum girdiğimizde cep enfeksiyon 28 iken 3 gun yatırdık 129 a çıktı iyice kötü oldu evde bakacaz dedik 3 günde toparladı evde şimdi de o yüzden istemedik iğne ilaç yazdı iyimi ettim kötümü bilmiyorum eşim adam para kazandırmaya ugrasiyor heral dedi korkuyorum oğlumun hali tavrı gayet iyi orda serum yiyene kadar bile helak oldu tek sıkıntısı hafif ateş oluyordu orda yatsak iyice kötü olacak böyle bişey yaşayan oldu mu ilaçlar iğne toparlar mi zature olmamış ama gelmese olacakmış gibi konuştu ne zaman yavrum hasta olsa elim ayağım tutmaz oluyor ona bişey olacak diye başına gelen varsa Bı şey diyin ya kolum kanadım tutmaz oldu gene