Kızlar zaman bir hayli hızla geçiyor bebegim hangi ara doğdu hangi ara 7 buçuk aylık oldu. Aslında coronadan dolayı canım bazen evde sıkılsa da yine de oğlum baya hızla büyümüş gibi geldi. Sizler ne durumdasiniz. Bebeği 17-18 aylik olan anneler sizde nasıl durumlar ilk zamanlar ki gibi hızla geçiyor mu?