hsyn Oğlum 18 aylik iki gundur kısır yiyor inanilmaz gazi var 🤤 normal de hiç gazlı değildir normalde bulgur cok nadir yedirmiştim ilk defa iki gun ust uste yedi
Arasannesi hsyn yapabilir ben yedirmeye korkuyorum arkadaşımın bebegıne baya bir yapmıstı da🙂 gece rahat yatamamıs ben de duydugumdan beri cesaret edemedım ama erken saatlerde yedırılebılır
defnemilam hsyn valla kisir beni bile mahvediyor gazdan ölüyom gecen 2 gun ust uste yedim gazla beraber ishal yapti beni .
hsyn Arasannesi ahhh demek ki benim oglumda kısırdan gazlandı bir daha tövbe yedirmem oysa ki cokta sevmisti 😂
Arasannesi hsyn olabılır muhtemelen o yapmıstır😀 geç saate bırakmadan bir de içerisine biraz kimyon atın öyle yesin madem sevmiş🙂