Seddaa Sanırım dönemsel canım.3. Ve 4. Ayda kızım sürekli kucağımda uyuyordu bıracak olsam hemen uyanıyordu yaz aylarıydı bide çok bunalıyordum.Oturmalarda falan artık emzirme önlüğünü takıp kucağımdayken yemeğimi yiyor çayımı içiyordum.Çok zorlandım o dönem ama geçti çok şükür.Şuan 10 aylık hala emzirerek uyutuyorum ama dalınca memeyi bırakıp uykuya devam ediyor 😌