Emirin canım benim bebeğim de günde 10-20 kez kusuyor maalesef. Bazen süt gibi bazen peynir gibi, bir kaç kez de püskürterek kustu. Süt alerjisi varmış ondan öyleymiş. Şimdi daha az kusmaya başladı. Bu süreçte sürekli doktora, yaşayanlara sorduğum araştırdığım için öğrendim ki bebeklerin bazıları sebep yokken de kusuyormuş. Kimi zaman da emdiğinin fazlasını çıkarıyormuş. Hatta bizimkine başta doktor gazlı bir bebek olduğu için kusuyor demişti o da yaparmış. Gözlemle bakalım artış olacak mı ? Olmazsa normal canım ama genzine kaçmasın yatış pozisyonunu ona göre ayarla 🌸