Merhaba güzel anneler benim bebeğim 8.5 aylık.ilk zamanlar mama takviyesi verdik sonra istemedi sütüm yeterli geldi.2.5 aylıkken bir meme reddi yasadık çok gazlı bir bebekti bir rürlü atlattık.şimdi ise tam bir kaos calışmaya başladım esnek çalışma ama görmüyır yavrum işten gelince saldırıyodu meme diye 3 haftadır emzirmeye kalkınca feryat figan ağlıyor banyo yapıyoruz birlikte zaman geciriyorum yok olmuyo sagınca zaten cok az cıkıyodu napıyım iyice azaldı tavsiye bekliyorum.hele su kovit günlerinde o süt nasıl önemli nasıl reddi çözebilirim