Derinsmomm bu konuda tek söyliycem benim açımdan en iyi mama sma çünkü benim kızım hiç emmedi hep mama ile beslendi ilk aptamille başladım kabız gaz uyuyamıyodu ıkınmaktan çocuk okadar para veriyorum bide gaz damlası alıyodum sonra evolviya ya başladım onuda sürekli bulamıyodum sma başladım ne gaz sorunum ne kabızlık yaşadık şuna 7 Aylık sma 2 numara kulanıyorum tavsiye ederim ☺️