yavrusununannesii Anneler böyle giderse içecek su bulmıycaz ne yağmur ne kar hiç bir şey yok… Elimizdeki suları idareli kullanalım bilinçli olalım lütfen 😥
Havva3410 yavrusununannesii böyle bir post açtığınız için teşekkürler 👍🏼 Herkes üzerine düşeni yapsa hiçbir sıkıntımız kalmayacak da 😔
CatlakAnne yavrusununannesii gelde bizim apt. a anlatın.yok silince iyi olmuyomuş illa foşur foşur her hafta yıkancakmış.Usandım😠
MeRvErNl yavrusununannesii Evet çok haklısınız, evlatlarımız için geleceğimiz için daha çok dikkat edip çabalamamız gerek 🙏🏻
yavrusununannesii TalentedMom saçma muhabbeteler daha cazip demekki kimse umursamıyor bi anda bitecek bu sular içmeye bile bulamıycaz bizim durum böyle olursa bu cocuklar nasıl yaşayacak bu dünyada
TalentedMom yavrusununannesii gerçekten öyle kıyamet alameti hep bunlar insanlar ders almıyor malesef derdimiz gerçekten çok ciddi boyuta ulaştı artık birlik olmamız lazım
yavrusununannesii TalentedMom bu virüs salgını daha da artar başka başka salgın hastalıklar çıkar susuzluktan 😥 inanki hiç kendimi düşünmüyorum bu bebekler bu cocuklar ne yapcak nasıl koruycaz
yavrusununannesii Her gün temizlik yerine daha az yapın.. Klozete su dolu şişe koyunki giden su azalsın.. Duşta boşuna akan suyu doldurup başka yerde kullanın.. Elde bulaşık yıkamayın… Elimizden geleni yapalım lütfen.
yavrusununannesii Havva3410 keşke keşke yinede bu yazıyı dikkate alan birileri olsa başkalarınıda uyarsa ciddî şekilde bi katkımız olur inşallah
sonsuzmutlulukkk Kbrnrsgrrrr bende açtım birkaç gün önce pek kimse tinlamadi su kullanmıyorlar herhalde 😏
Kubraasafduhan1 Evet hanımlar en çok şu tüketimini bence hanımlar etkiler o yüzden önce biz bilinçli olmalıyız çamaşır bulaşik temizlik derken .. Dikkat edelim lütfen
Betult Gelecek nesiller icin cok üzülüyorum. Dikkat etmemiz lazim. Eşim bile diş fircalarken yada baska birseyde gereksiz akitirsa hemen kızıyorum dikkat etmesini sağladım artik herkes bilinçli olmali
Hatice2626 Ben dikkat ediyorum valla. Dustayken sıcak su gelene kadar altına kova koyuyorum o suyla da temizlik yapıyorum. Cayın altında kalan suyla da üst demliği temizliyorum. Geleceğimiz için su cok önemli. Allah sonumuzu hayır etsin 😢