Benim elim ayağım kurutma makinem Beko benimki. İçine tıklım tepiş her şeyi atmadığında gayet güzel çıkarıyor eşimin sadece gömlek ve pantolonlarını ütülüyorum gerisini elimle düzeltip koyuyorum sıfır kırışık. Ekstra kurutmaya atıyorum hiç nemli çıkmıyor hiç öyle bir sorunum olmadı. Uzunda sürmüyor en fazla 1 saat attığın şeye göre değişiyor tabi daha da kısa oluyor. Koku programı bile var mesela nemli gibi kokan bir kıyafeti atıyorum o koku gidiyor. Ben çok memnunum dediğim gibi 2 çocuğumda var yıka kurut çok işime yarıyor toplam yıkama kurutma 1 1,5 saatte bitiyor.