Asilinannesiiiii Merhaba hanımlar. Bebeğim 3 aylık oldu. Onu oyalayacak hem de gelişimine destek olacak bir şeyler almak istiyorum. Ne önerirsiniz tavsiyelerinizi bekliyorum
Aselhafsa61 Asilinannesiiiii ben oyun halisina koyuyorum bide eline yumuşak küçük oyuncaklar veriyorum elleri gelişmesi için arada sarki aciyorum öyle şimdilik
asz Asilinannesiiiii bizim o aylarda sadece piyanolu oyun halımız ve çıngıraklarımız vardı.epey ilgisini çekiyordu canım.
Deletedmom626262 Asilinannesiiiii bu postu takip edeyim de bende merak ediyorum hangi oyuncakları vereceğimi ben sadece zeka kartı aldım şimdilik
ulkununannesiiii Oyun halısııı👌,hışırtılı yumuşak kitap, şarkılar ( mini mini bir kuş, arı vızvız..), bugün diş kaşıyıcı aldım çünkü herşeyi ağzına götürüyor artık 😬
Deletedmom626262 Aselhafsa61 teşekkür ederim Allah’ın isimleri hiç aklımda yoktu artık onu da dinletirim