Merhaba canım uykusuz ama güçlü anneler ❤️ İki defadır yaşadığım bi olayı peş peşe yaşadığım için sormak istedim. Bebeğim 10 ayını 4 gün sonra doldurucak. Her zaman normal duşa kabinde beraber girip yıkarım oğlumu. Şimdiye kadar hatta bu ayına kadar hiç olmamıştı böyle bi sorun. Duşa yine sokuyoruz yıkıyoruz duştan sonra mama verip biraz oyalanıp yatıyorum. Gazını da çıkartıyorum. Ama Uyuduktan yaklaşık bi saat sonra aşırı derecede ağlayarak uyanıyor ve susmuyor uzun bi uğraşlardan sonra sağlam ve uZun gaz çıkartıyor sonra uyuyor. Ben duştan çıkarttıktan sonra da ısıtıcının önünde giydiriyorum kıyafetlerini duşa girmeden ısıtıcının önüne koyuyorum üşümesin diye ama yinede aynı sorunu yaşıyorum. Tahmininiz var mı neden olabilir 🙏🏻❤️ Sağlıklı mutlu uykulu geceler dilerim tüm annelere ve anne adaylarına 💛