aysenurkerem merhabalar kızım 20 aylık.Yaptığımız etkinlikler;sulu boya,kinetik kum,parmak boya,hamur oynama,kitap okuma,etkinlik kitabıyla dikkat güçlendirme,renk çalışması,küçük büyük çalışması…Aklıma gelenler bunlar.Onun haricinde kendi kendine oyun alanı yaratıyorum.O zamanlarda bebeklerini yıkıyor,oyuncaklarıyla üç dakik oynar sadece😐Hemen hemen her kelimeyi tekrar edip söyleyebiliyor,iki kelimeli cümlelerimiz nadirde olsa çıkıyor.Tüm kuzulara sağlık versin Rabbim🎀