Se1 Kızlar bebeğim basını tam tutamıyor şuan tutması gerekmiş araştırmalarıma göre. Sizin bebisler tutuyor mu?
Gzmkrm Se1 bizde 3ay 8 günlüğüz bnmde tam tutamıyor tutmak için uğraşıyo ama düşüyo ctesi doktora gidicez bu yüzden
Se1 Gzmkrm o aylarda normal 4. Ayda tam tutması gerekmiş. Bizde karantinadayiz 20 gündür götüremedim. Pazartesi bitiyor