İlerde ıllaki yiyorlar inanın yemese benim kızım yemezdi. 3 yaşında şuan, bebekken asla birşey yediremezdim. Kendimi de kızımıda çok yıpratmıştım bu konuda, sürekli zorluyodum ve geri mideyi boşaltıyordu hemen. Kilo alımı da durmuştu ben zorladıkça çünkü, yediğinden fazla çıkarıyordu. Pskolojim bozulmuştu ağlıyordum sürekli, hayatta ağlamayan bi insan olarak. Şuan öyle değil çok şükür atlattık. Yani demem o ki zamana yayın arkadaşlar inanın sağlıklı olsunda sadece yoğurt yesin yani onada şükür.