Arzuu34 Birsenvergili doktor ilk iki ay her ay 600 gr alsa yeterli demişti. Yani ilk iki ay toplamda 1200 gr almasi iyiymiş.
Kezban Birsenvergili Sen bosver saglik ocagini takilma dr.una sor saglikli olsun gerisi kasaba et borcumuz yok ya
Kezban Haceryasar azmi daha 2 ay olmamış 2 kilodan fazla.almis yapmayin lütfen gayet iyi kilosu. Kizim 3 aylıkken 5.900 dü oo çok iyi demiştim
fatima Birsenvergili emzirme aralığını sıkı tutun, birde kaç doğdu 1. ayında ne kdardı 2. ayında ne kadardı
Muhteriz Benimki doğduğunda 3400 1 aylıkken 4500 2 aylıkken 5000 saglık Ocağı da doktor da normal diyor bana az geliyor sadece anne sütü ve günde 5-6 çiş yapıyor
Buskat Birsenvergili bebeğim 2500 doğdu. İlk ay 3350 ydi şimdi de 4300 falandır diye tahmin ediyorum. Doğum kilosuna bağlı yani. Ayda 500gr dan fazla almışsa normaldir
fatima Birsenvergili yani bir kiloya yakın almış bir ayda bence takılmayın bu kadar.. siz emzirin gerisini boşverin
AliEgem Benm oglum 3400 dogdu ama bir hafta sonra 3 kiloya düştü... bir aylıkken 4kg dı iki aylıkken 5kg... her cocuk farklıdır kilo karsılastırması yapıp canımızı sıkmayalım öyle kilolar duyuyorm ki bende cok üzülüyorum sonra saglıklı olsnda zayıf olsun diyorum