Merhaba, pandemiden dolayı sağlık ocağına gidemiyorum. O yüzden buradan soruyorum. Yasmin kullanan var mı? Varsa her gün mü kullanılıyor. Bu ilacı kullandığımız da başka korunma yöntemine gerek kalmıyor mu? Beni bilgilendirir misiniz? Teşekkür ederim şimdiden