Son 4 gün bizimde. Uyku eğitimi vermiştim ne güzel koyunca uyuyodu ama bu atak yüzünden illa memede dalcak uykuya. Bir de geceleri sürekli ağlayarak uyanıyo. Bitince düzelir mi düzelirse uyku eğitimi yalan olur mu bastan mı vermem gerekir? Bilen yardım etsin