Kraft cockpit kullanıyorum.Çok memnunum.Sürüşü çok iyi hafif küçük evde bile kullanıyorum.Bebeğim durmadığında onunla evin içinde geziyoruz odalara giriş çıkışta zorlanmıyoruz :) Kapatıp açmasını tek elle yapıyorsun.Dolmuşa taksiye binerken rahat ettim.Arabamızada sığıyor her türlü dahaki ne olsun