Fundacenet Merhaba 1 aylık bebeğim var emdikten sonra hemen kusuyor gaz da çıkarıyor fakat ben az emdiğini düşünüyorum. Ya da sütüm çok akıyor bazen de genzine kaçıyor bu yüzden çabuk mu doyuyordur.
anne15 Fundacenet hızlı akıp tıkanıyosa olabilir . Fazla geliyodur ona . Reflü yatagınız varsa oyle yatırmayı deneyin . Umarım reflü vs yoktur . Birde gaz alttan cıkaramıyosa üsttende sıkıstırıyo olabilir
Sunasenel Fundacenet ilk 3 ay reflü yatağında yatırılması öneriliyor boğulma ve reflü olmaması için bebeğiniz hızlı emiyor olabilir yada emzirme pozisyonunu değiştirin
Gul-bsr Benimkide öyle canım emdikten sonra gaz çıkarırken Kucağımdayken her zaman 😀bazen şarıl şarıl reflüsü olabilir ben yatak kullandım ama kusmasına pek etki etmedi ama en azından boğulma ihtimalini kaldırdı doktoruda 9 ay kusar dedi tamam dedik 😃