İyi akşamlar sevgili tecrübeli anneler 🌸 9 aylık bir bebeğim var buzamana kadar emzirdim ama sağlık sorunları nedeniyle ilaca başlamam lazım ve emzirmeyi bırakmam lazım sorum şu ki şimdi göğüsümde kalan sütü bebeğim emmedikçe göğüste mi kalacak yoksa sağmam mı lazım nasıl bir yol izlemem gerek ve bu akşam deneyelim diye formül süt verdim oğluma istemiyor huysuzluk yapıyor nasıl alıştırabillirim yada nekadar zamanda alışır biberondan emmeye neolur yardımcı olurmusunuz şimdiden çok teşekkür ederim ❤️❤️