ikizlerin_annesi 10 günlük ikizlerim var göğsümün birini bı bebeğime diğerini öteki bebegime veriyorum sütümde geliyor ama önceleri taş gibiydi gogsum şimdi ise yumuşacık acaba bı sorun olabilirmi kafama çok takılıyor🙄aranzda bilgi sahibi olan varmı
Melek42 ikizlerin_annesi endişelenmeyin, her anne yaşıyormuş bu durumu. Bir on gün öncesine kadar ben de inanılmaz evham yapmıştım. Tam tersi artık sütünüz daha yağlı gelecek inşallah. Ama süt kalitenizi artırmak için sürekli bircaba içerisinde olun. Lokur lokur gelir sütünüz miniklere 😊
Seda1208 ikizlerin_annesi benim göğüsler küçük çok yumuşaktı annemler sütun yok der durulardı bende terbiye olmuş derdim anlayan yoktu tabi 1 ci ay kontrolünde 2 kilo almıştı kızım 😍👍🏻 Bu memelere bakınca insan kız açlıktan ölür sanarsın ama ben doyduğunu anlardım 🥰
Deletedmom0099 canım üzülecek bir şey yok. göğüslerin terbiye olmus artık bebeklerine yetecek kadar süt üretimi yapıyor o yüzden yumusak ☺️
ikizlerin_annesi Deletedmom0099 ay öylemi canım çok korktum vala sütüm mü kesilecek ki yetmeyecek diye içim içimi yiyordu inan daha 10 gün oldu bide
Deletedmom0099 ikizlerin_annesi herkesin aklına direk sütüm mü kesiliyo sorusu geliyo cok normal :) benimde 9. gün olmustu kisiden kisiye değişir canım
Deletedmom0099 ikizlerin_annesi tabiki canım herkeste oluyo bu 6 aylık benimki ama emmiyo sağarak veriyorum baştan beri
ikizlerin_annesi Melek42 ay inşallah canım Allah izin verirse 😊🤲 için rahatladı sağolun sizinkide mi aynı oldu
ikizlerin_annesi Seda1208 çok teşekkür ederim canım sorun yok o zaman kendi kendime sıkıntı yapıyordum valla
Melek42 ikizlerin_annesi evet emziriyorum ilk göğsüm yumuşayınca sık sık emzirdim ne kadar sık emerse o kadar süt geliyor. Şimdi anladjm ki yumuşak göğüs hem bebek hem anne için daha konforlu. Bebek daha rahat emiyor. Tikanmiyor, boğulmuyor memede.