5 ay 21 günlük. Saat 23:50 oyun halısında bekliyorum yorulsun diye 🤦🏼♀️ Bi yandan uyku ile ilgili hiçbiri bir işe yaramayan yazılar okuyorum. 4 Aydan sonra çıldırdı çocuk. 4 gündür de şiddete meyilli. O kadar da sakin büyüttük ki az yüksek sesle konuşanın yanında ağlardı. Bu şiddet mevzuuu nerden geldi anlamış değilim. Mahalle kadınları kavgası gibi enseden tutuyor saçları. Ben kavga bilmez insan savunamıyorum bile kendimi iki elinde iki avuç saç kalıyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️(Şiddet göstergeleri: Gücünün yettiğince tırnak batırma, vurma, eşyaları atma, olmayan dişleriyle ısırma)