Yesillimon geçmiş olsun canım annem 5 yıldır nevralji hastası yüzüne vuruyor ve devamlı ilaç kullanıyor tegretol. Başında küçük bi tümör var ve o sinirlerine vuruyor ankarada doktoru ışın verip büyümesini engelledi çok şükür ilaçla yatıştırıyor. Ve doğumdan sonra maalesef bende de oldu mr çektirdim bende birşey çıkmadı fakat nevralji tanısı konuldu ilaç başlamam gerek fakat emzirdiğim için almadım. Dediğiniz gibi tuttu mu 1 hafta bırakmıyor ve ardı arkası kesilmiyor sol tarafımdan vuruyor