asliiasaf mombeto ay o çok zor kabızlık çok çektim ben ekmek bile yemiyorum artık anca Bi dilim dikkat ediyorum canım
asliiasaf Selin93 dikişlerim atsa Bi rahat ederim belki çok geriliyor bende her tuvalette sürüyorum kantaron yağı
Selin93 asliiasaf gerilmesi çok normal canım doğum yapalı 62 gün oldu hala arada gerilme hissi oluyor. Çok üstüne oturmamaya çalış. Fito kremde çok iyi geliyor. Umarım en kısa sürede toparlarsın :)
asliiasaf RumeysaMom Amin Allah razı olsun bacım dikkat ediyorum bol sıvı tüketiyorum inşaallah tez Zamanda geçer evladımla doğru düzgün ilgilenemiyorum :(
asliiasaf Purely inşallah benm de tez zaman da gider ya ne güzel kurtulmuşsun ben kaynanamda kaldığım için öyle açık tutup durma şansım çok olmaz ama temizliğe dikkat ediyorum
asliiasaf Ruya_Hayal oh maşallah 😂 kantaron kullanıyorum bende her tuvaletten sonra inşallah artık benim de gider dikişlerim de dikişler atınca yine acıma gerilme oluyor mu