SevgiDemir Korona olup atlattıktan sonra daha da ağrımaya başladı şuan kalkmakta sağa sola dönmekte çok zorlanıyorum 🥺
Yasoliii Selin3561 daha 3 hafta önce sezaryan oldum ben en küçük iş yapmada ağrı yapıcağını düşünmemiştim. Ağrıyor valllahaa her iş yapmada.
Eslemmomy Selin3561 benim öncesinde de vardı skolyoz denen bir rahatsızlıktan dolayı sezaryenden sonra iyice arttı bacak da eklendi ne olacak bilmiyorum
ZumrAsel Selin3561 doğumdan önce ağrımayan belim, doğumdan sonra her iş yapma da ağrır oldu. Biraz yorulmaya gelmiyo yani sanki bel fıtığı olmuş gibi agriyo. Malesef bu böyle gidecek , annemin de öyle olmuştu.🤷♀️