Mom0982 Eşim pandemi
başlangıcından beri home ofis çalışıyor 9 ay oldu. Başlarda süperdi,sevinçten çıldırdım. Tabi o zaman çocuğumu 19 aylıktı şimdi 28 aylık oldu ve inanılmaz zorlanıyoruz. Eşim bin kez kalkmak zorunda kalıyor pc başından,ne çalıştığını anlayamıyor bile rahat vermiyor çünkü oğlumuz. Velhasıl zor oluyor,anne için daha zor olur.