Aksam 22de yatırdım 2 defa ağlayarak uyandı 1 saat dolmadan. Bikaç gecedir böyle. 2-3 hafta kadar öncede böyleydi dişe yordum baska şikayet yok diye calpol verdim iki aksam uymadan hiç ağlamadan o gece uydu . Dünde 9 aylık olduk kontrolde söyledim ama diş görünmiyo dedi muayene etti bi sıkıntı yok dedi . Ama yine ağlayarak uyanıyo napcam ben ? Ya pıspıslıyorjm yine kalkıyo. Birtane dişimiz var 2. Cıkar diye bekliyorum ilkinde de beliryi pek yoktu . Calpolun zararı olur mu ki doktorada ogün soramadım cok ağladı kızım diye şimdide saat gec oldu diye yazmak istemedim . Bilgisi olan var mı ?