Bebeğim 9 aylık 3 ayda bir 3 kez yaşadık şuana kadar. Uyku terörü olduğunu düşündük ama her olduğunda çok korkuyorum
aşırı derecede ağlıyor canı gidiyor resmen ağlarken. Gözleri kapalı ve ne söylerseniz söyleyin uyanmıyor duymuyor sürekli ağlıyor bir süre sonra geçiyor uykusu hiç bölünmüyor. Bunu yaşayan var mı? Doktora götürdünüz mü bebeğinizi