Selamm anneler. Emzik öneriniz. Varmı acaba. Sürekli bebeğim aranışta çıldırıyorum öyle olunca meme emerken bile yanağına bişey dokunsun hemen onu yalıyo ağzına almaya çalışıyo. Meme emdikten sonrada aynı sonrada uyurken bile yapıyo. Emziğmiz var tommee tippe gece emzik 0.6 ayınkini kullanıyorum. İlk zamanlar güzel alıyodu rahat ediyoduk. 2 3 gün vermedim memeye alışsın diye sonra inadımı kırdı vermek zorunda kaldım. Şimdide veriyoruz o ağzındayken uyuyo. Ama başında biri durup emziği tutması lazım. 2 emiyo geri atıyo geri istiyo ağlıyo alamayınca. Heralde ağzı
yoruluyo atıyo Kaucuk emziği iyi diyolar yumuşak diyolar sizde nasıl. Uyutmanın başka bi yöntemi yok mu. Sabah 5 ten beridir uyanığız yarım yamalak uyudu bende perişanım oda gözlerimi açamıyorum artık. Memede uyuyo kendini memeden çekiyo aha uyudu şükür diyorum tekrar aranmaya geçiyo uykudayken uzatıyorum memeyi almıyo ağlıyo napacam ben yaaa