Kızlar merhaba, kızım 7 aylık oldu. Özel aşıların hepsni yaptırma taraftarıyım. İlk bebeğime de yaptırmıştm. İlk 6 ay devlet ve rotaları yaptırdım aşı takvimi yoğun zaten. Şimdi doktorumuz hastaneden ayrılmş soramıyorumda diğerlerini nasıl programlıcaz diye. Sizler kaçıncı aylarda yaptırdınz?