Mlkko TwinsmomDA onu bilemiyorum bana öyle bir şey demediler hiç.bu konuyu da bana öğretiyorlardı ne nasıl yapılır falan. bez değişirken ölçtüm ateşini 36.5 çıktı hemşire birdaha ölçtü eğer 36.5 altında 37.5 üstünde olursa bize haber ver dedi.
yokbecanim mrsgnss prematüre bebeklerin durumu içşn bi şey diyemem ama bebeklerin kafa sıcaklığı yüksek oluyor zaten.beden sıcaklığı daha düşük oluyor.söylediğiniz dereceler de bana normal geldi ama çok kuşkulanıyorsanız doktorunuza sorun mutlaka rahat edin🌸
demirboy mrsgnss benimki de prematüre ölçerken 37 38 çıkıyordu sonra dr a götürdüm orda normal çıktı bu birkaç defa olmuştu
Ummuhanjeso mrsgnss bizde de alın normal vücut çok yüksek çıkıyordu canım prematüre annesi olmak zor ama çok şükür Rabbim e ☺️
muhanne mrsgnss prematüre bilmiyorum ama biİm doktorumuz kulaktan 37,8 e kadar normal dedi. Bebeğim her akşam 37,1 çıkıyor. Gayet aktif sağlıklı bir sorun yok. Ama siz yine de danışın
Mlkko mrsgnss bebekler küçük olduğundan ateş için en doğru sonuç makattan ölçmekmiş bence ordan ölçmeyi dene sen de
Ummuhanjeso mrsgnss bugünlerde geçecek canım biz 2 ay boyunca hastane köşelerindeydik şu an 6 aylık olduk çok şükür bir sorunumuz kalmadı inşallah sizde çok çabuk atlatırsınız bu durumu 🤲
Hunilianne mrsgnss Benin kızım da prematureydi. Doktorumuz profesördü ve koltukalti 38.5 olmadigi surece bir şey yapmana gerek yok demişti. Calpol falan verme çocuğa. Üstünü ince tut kat kat giydirip battaniyeye sarma
Albayrakokur mrsgnss arasan doktor eczane falan hastaneyi ara çocuk doktoru yada acilden dokttu bağalsınlar