Tubistik bazı bebeklerin poposunda darlık oluyomuş o yüzden yapamıyolarmış ama anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal diyolar, benim bebegim 4 aylık kakasını 14 gün yapmadıgı oldu götürdüm doktora darlık yok gayet normal anne sütü alıyosa dedi 15 günde yapmasa endişe etme dedi ama siz çok uzun sürerse yinede götürün doktora dedigim gibi bazı bebeklerde darlık oluyomuş