Busraaq Kızım gögüsümü tutamıyor kahverengi kısmı sokuyorum ağzına fakat o itip ucunu emiyor sadece nasıl tutturucam kahverengi kısmı bilemiyorum bana bir akıl verin lütfen
Gokturk-10 Busraaq Ben hafif kahverengi kısmı büzer gibi yapıp veriyordum direk alıyordu zaten anlarsınız mutlaka tam çektiğini ama baya uğraşıyordum,14 günlük olcaz hala uğraşıyorum 😅
Fatime1232 Busraaq göğsünüzü makas gibi tutun ince olsun bebek küçük damağı ondan olabailir vazgeçmeyin uğraşmaktan alır inşallah yolsa mamayla felan uğraşılmaz
Mrv-_- Busraaq göğsü tutunca hafif hafif ağzına doğru itin, biraz büyüyünce daha rahat tutuyorlar. Büyük geliyor olabilir, öğürürse falan zorlamayın.
Burcc 1 ay boyunca silikon uç kullandım göğüs ucum olmadığı için, emmeye başladı ve sütüm arttı. Sonra bir anda silikon ucu attım. Sütüm yeterli miktarda geldiği için bebeğim tutmaya başladı. Silikon uç deneyin alışmaz merak etmeyin🌸