Merhabalar 23 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Bebeğim hem meme hemde mama içiyor. Sütüm yetersiz ikisini sağdığım halde 15 cc çıkıyor. Mama olarak da frisolac 75 cc veriyoruz ama ona rağmen huysuzluğu devam ediyor. Göbek bağıda düşmedi hala iyice moralim bozuk.Yardımlarınızı rica ederiz?