Benim bebeğim 2 haftalıkken başladı gazla birlikte kusmaya bazı gün çok kusuyor bazı gün ise nadir bebeğiniz kabız mı veya gazını mı çıkaramıyor benimkinde bu durumlar olduğunda kusma başlıyor alttan çıkamayınca başlıyor üstten çünkü mide kapağı çok yumuşak inanın bende çok endişeliydim şimdi 2 aya yaklaştı alıştım diyebilirim 🙏🏻