Belki birseye alerjisi vardır onun için oksuruyodur benimde bebegim 4 aylik agladigi zaman oksuruyo ben şurup veriyorum bizde yeni Azerilerde timus diyolar var doktor dedi bol bol emzir burnunu asla tikanmasina izin verme bol oksigen olan yerde gezdir birde qrip olan insanlardan virusden uzak tut