Çok geçmiş olsun 😣
Nasıl anladınız diyecektim yazmışsınız.
Bende sallayarak uyutuyorum bazen gerek ayakta gerek beşikte sallandı 🤔 anlaşılan birşey mi diye endişelendim şuan, 😣
İnşallah gerek kalmaz herhangi bi operasyona ve kanama kaybolur bebeğiniz sağlığına kavuşur