Defnesmommy Bebeğim doğduğunda alnında s şeklinde ve gözünün üstünde kırmızı lekeler vardı hala geçmedi sizin çocuğunuzda oldu mu olduysa geçti mi ne zaman geçti?
Prensannesi29 Defnesmommy Dediğinizden mi bilmiyorum ama benimde oğlumun göz kapağında var göz doktoru sıkıntı olmaz büyüdükçe geçer dedi 4 buçuk aylık henüz geçmedi bakalım ne zaman geçer bilmiyorum bende
Kusursuzhata Alnında vardı geçti. Ensesinde ve kafasının içindekilerde azalmaya başladı leylek gagası diyolar zamanla geçiyor
Kusursuzhata Defnesmommy 4 bucuk aylıkken geçti alnı ama ense falan daha duruyor 3 yaşında falan geçiyor en geç arkadaşlarımın falan öyle olmuştu
Supermoms Defnesmommy biz de sarışınlar var hepsinde vardı kırmızı leke doğduklarında bir zaman ağlayıp kızarınca çıkıyordu sonra tamamen yok oldu öyle bir şey olabilir
Defnesmommy Prensannesi29 ben de yarın doktora sorucam bakalım ne diyecek doğum doktoruna sormuştum benim çocuğumda da doğduğunda vardı sonra geçti demişti
Defnesmommy mom073 geçer inşallah zamanla benim kızımdaki leke daha büyük olduğu için kafama taktım biraz 🤷♀️