Gzd35 Asklepios korkma her bebek farklı ama sen yinede ateş düşürücü ver bence ağrı olmasın ateşi çıkmasın bebişin aşı sağlıktır
Gzd35 curly_mom canım malasef bu çok ağır ateş oluyor ilk dozda daha çok olmuştu ama yine oldu ateş düşürücü verdim ama bacağı hala ağrıyor bebeğim bacağını oynatamıyor fazla
SZA Asklepios bizde bugün bexsero yu vurulduk çok huysuzdu zor uyuttum 😔 nimenrix 7 ayda vurulduk bizde
Mervemerveesk Asklepios bizi ikisi de çok zorlamadı, bebekten bebeğe değişiyor sanırım. Sadece hafif ve uzun sürmeyen bir ateş ve azıcık da huysuzluk. Çok normal zaten. İlla zor geçecek diye düşünmeyin, kolay da geçebilir☺️