Asklepios biz de 1 hafta önce yaptırdık bexsero yapıldı 8.ayda.. Hiç bir aşıda ateş yaşamadık ama bu aşı bizi mahvetti 🤦🏻♀️ ve 10.12. aylarda da yapılacakmış yine aynı etkiyi yapar mı bilmiyorum ama korkuyprum.. Çocuk sabaha kadar kıvrandı kıvrandırdı 🤷🏻♀️
Meğer bilinen bi etkiymiş ateş ama ben bilmiyordum çok korktum 🤦🏻♀️ hazırlıklı olun şimdiden.. 🍀
Doktora, aşı sonrası duş aldırmayı ve ateş düşürücü verilir mi sorun.. Ben verdim ateş düşürücü ılık duş da aldırdım aşı sonrası su değmezmiş ama her aşı için geçerli mi bilmiyorum 🤔
Geçmiş olsun 🙏🏼