Nisadnc Kızlar bebegim 6 aylık ek gıdaya basladım anne sütü alıyo. 3 gün kabak verdim bugün havuc verdim az önce kakasında verdiğim havuc lar cıkmıs o sekilde cıkıyomu bilen yazabilirmi? Öksürdü biraz hapsırdı bisey mi oldu diye endişe ettim
esra89 Nisadnc oluyor o bildiğim kdarıyla kaka renginde de yediklerine göre değişiklik oluyormuş hatta ben muz vermiştim küçük siyah şeyler vardı kakada kurt gibi korkmuştum meğersem muzda oluyormuş 😀sizde de sıkıntı yoktur muhtemel
minnakbaby Fdme ben hergun yulaf ezmesi veriyorim kilosu iyi yulafin kilo aldirdigini duymustum ama emin degilim
cydcvk Nisadnc benim kızımda 6 aylık ek gıdayı kesinlikle almıyor çıldırcam ağzını açmıyor. Siz nasıl becerdiniz
Nisadnc cydcvk özel bisey yapmadım canım yanında yemek yiyodum kasıkla özendi oda kasıkla verdikçe sevdi birazda zeytinyağ ekliyorum suda iciriyorum
asz Nisadnc normal normal canım.oğlum 10 aylık öğlen havuçlu ıspanak çorbası yedi akşam kaka da çıktı.bi defe da eline bi parça simit vermiş ablası tüm susamlar kakadaydı.