yamacalimoms Kızlar sabah asi olduk 2 aylık geldiğimizde ateşi 38 di ince giydirdim üstünü ortmedim geçmişti şimdi gene yükseldi 3 te calpol vermiştim ama ağrısını dindirmedi sanırım ağladı durdu, paranox fitil ver demişti doktor ama kaç saat aralikla vermem gerektiğini bilmiyorum 3 te calpol vermiştim şimdi yarım paranox verebilir miyim sakıncası olur mu
ArasMom_34 yamacalimoms calpol 6 saat 1 veriliyor çay kaşığı bizde aşıyı dün olduk doktorumuz dediki yaptırdığınız aşıdan dolayı ateş 38 görebilir 38 fazla olur ertesi günü olursa bilki aşıdan değildir diye bilgi verdi bana
Meva_ yamacalimoms 2 gece 2 gündüz sürmüştü 6 saat arayla calpol vermiştim haricinde sürekli nemli bezi alnına eklem yerlerine koydum. Kaldırınca 2 dk ya yine çıkıyordu. 2 gn perişan olmustuk
Kubrabazl-80 yamacalimoms benm ateş filan olmadı Biraz mızmızlandı 4 saat arayla ver şurup düşmezse ateş fitil ver dedi ebe ama saat söylemedi Şurup vereli Baya olmuş yarım verebilirsiniz bence
gizemito yamacalimoms Geçen hafta olduk bizde 2 ay aşılarını. Bizide mahvetti Allah yardımcınız olsun 😢 Kime sorduysam ateş yapması çok beklenmez dedi bi de ona canım sıkıldı yani. 6 saatte bir calpol verdik biz. Çok şükür 2. günün sonunda normale döndük.
glbgci gizemito canım bizde 2.ayda yapmadı ama 4.ay 2. Dozlarında yaptı yani kimde ve hangisinde ateş olacağı belli olmaz
Zeynonunannesiiiii Duş aldırmıştım, 4 saatte bir calpol vermiştim, soğuk uygulamada yapmıştım,fitil ile ilgili bilgim yok
yamacalimoms Zeynonunannesiiiii duş aldırmak derken pazartesi ye kadar su degdirmek yasak dedi doktor
Zeynonunannesiiiii yamacalimoms kusura bakmayın genelde ateş yükselince yaptığım uygulamaya gitti aklım..yalnız duş meselesi için burada okumuştum streç film ile aşı yerlerini sarıp yaptıran vardı.ne kadar işe yarar bilmiyorum illa su kaçar.. Bizde de sadece 2.ay aşısı ateş yapmamıştı diğer aşılarda ilk aşı dışında aşı yapılmadan önce calpol verip gidiyordum..ateş yükselmeye başlayınca 4.saatte tekrardan şurup veriyordum.sürekli ateş ölçtüğüm için 4.saat dolmadan yükselmeye başlarsa soğuk uygulama yapıyordum
Zeynonunannesiiiii yamacalimoms yardımcı olayım derken yanlış yönlendirme yapmış oldum kusura bakmayın..benim kızım 1 yaşında şuan üzerinden zaman geçti..doğru 2.ay aşısında 3 gün banyo yapılmıyodu,ve ateş yapmıştı..hepatit b aşısı.ile karıştırdım.
Mikomiko yamacalimoms sakin dus aaldirma canim. 3 gunu gectikten sonra dus alinir. Her aşıda boylle bu bir kural gibi birsey.
Mikomiko yamacalimoms 1 yasi gecmedigi icin fitil yarim verilmeli diye biliyorum. 4 saatte bir agri kesici verebilirsin demisti bana doktor. İnşallah bugun bitsin rahatlayacaksin. Uykusz kalin ne olur ne olmaz ates cikabilir. Tetikte olmak ta fayda var.