Merhaba, ben yaklaşık 4,5 ay önce spinal sezaryen ile doğum yaptım ve o günden beri çok şiddetli sırt ağrım var. Özellikle yattığım zaman dönemiyorum kemiklerim batıyor sanki kaburgalarım iç içe geçiyor gibi. Ağrılar içinde uyanıyorum kamyon çarpmış gibi.. doktora gittim MR çekildi omuriliğimin 4 yerinde karartılar çıktı yangı dedi dr başka dr da romatizmal dedi hiçbiri doğumla ilişkilendirmedi ama ben spinalden sonra benim gibi olan var mı merak ediyorum