Benim kızımda 1 ay 6 günlük yüzünde kızarıklık isilik çıktı. Birde kaşında konak çıkmıştı. Müstelanın yüz kremini kullanıyorum 5 gündür. Çok şükür konak geçti. Kızarıklıklarda baya hafifledi. Doktorunuza sorun isterseniz öyle bir kullanın derim sizde. Geçmiş olsun 🙏❣️