Sabah_aksam_bebe Minikim20 vestel alma da ne alırsan al. Ben aldım siyah lekeler var ekranda rezil pis. Annemlerde toshiba var abimlerde lg ikiside on numara👍🏻
Azatsmommy Minikim20 tv de lg çok iyi diyorlar canım ama blimiyorum biz hala taş devrinden geliyoruz tupluyle devam 🤣😀
Supermoms Minikim20 Samsung curvet kullanıyoruz gayet iyi düşünebilirsiniz? A101 sen yarı fiyatına almıştım hem de