Palet0056 ben de makine kullanıyorum. Dün ilk kez denedim. Torku günlük süt ve activia yoğurt u kullandım maya olarak. Oda sıcaklıgına gelene kadar bekleyip 43 derece 8 saat de yaptım, 1 saat bekleyip dolaba koydum. Daha önce toz mayayı makinesiz denemiştik tutmamıştı. Ondan merak ettm