Maviiii95 Güzel anneler biz ek gıdaya başlıcaz inşallah yoğurt yapıcam normalde hazır yoğurt tüketiyoruz ama kızım için yoğurt yapmam lazım ama hangi sütten yapıcam açık sütlerden mi ? Bide mayasını hazır yoğurt koysam bişey olur mu?
Mom022 Maviiii95 ben ilk etapta yoğurt sütü diye yağlı bir yoğurt var büyük marketlerde oluyor onlarla yaptım. Mayayı da ebebek şok market Migros gibi yerlerde probiyotikli toz maya var onlardan kullanmıştım. 1 yaşından beri açık sütle mayalıyorum artık. Ama hala probiyotik maya kullanıyorum
Palet0056 Maviiii95 ben Atatürk orman çiftliği ve içimin günlük pastörize sütlerinden yapıyorum doktorumuz açık sütü önermedi maya olarakta Migros’ta yoğurt mayası satılıyor onlardan alıyorum. Birde ben kendim denedim denedim beceremedim tutturamadım yoğurt yapma makinesi aldım😊
Twinsmom1106 Maviiii95 benim doktorumda güvendiğin açık süt satan biri varsa ondan alıp yapabilirsin demişti
Za96 Maviiii95 merhaba doktorum ilk olarak şişe süt önerdi pastörize süt alıyorum maya olarakta büyüyo marka probiyotik mayasını kullanıyorum tadı çok güzel oluyor kesinlikle tavsiye ederim
Happyeymen Maviiii95 ben kebir yoğurdundan mayalıyorum her zaman maya bulamıyorum çokta güzel oluyor tadı iki üç gün bozulmuyo kendimize de bebegimede yapıyorum kebirden tavsiye ederim
jolene Hasretbnc Palet0056 Lidya-t bu markette satılan toz mayayı nasıl kullanıyorsunuz? Yanş önce sütle biraz karıstırarak mı yoksa yoğurtla karıştırarak mı? daha önce denediğimde hiç tutmamıstı toz maya
Palet0056 Maviiii95 baktınız olmuyor alın valla sütü belli bi sıcaklıkta mayayla buluştur falan hiç aksiyona girmeyin😃 ben Tefal almıştım ama uygun fiyatları da var weweel di sanırım saha uygun
Koalina Maviiii95 Becerilmicek hiç bişey yok sütü yarım saat falan kaynatın sonra kapatın altını biraz soğumaya bırakın serçe parmağınızla 7 kere sayarken çok fazla yakmıyorsa mayalıl koyun sonra sarın 5 saat bekletin sonra da soğuyunca buzdolabına kaldırın bir gün bekletip açıktan sonra daha güzle oluyor inanın öayalı yoğurda alıştığınızda market yoğurtları saman gibi gelicek
Baloglum93 Maviiii95 bana bi kere köyden yoğurt gelmişti ekşimemişti hiç çok tatlıydı bende hemen şişe süt aldım ocakta bi dk ısıttım sonra elimdeki yoğurda bi kepçe süt koyup karıştırdım iyice kavanozlara koydum 4 saat mayalamaya bıraktım size bi tavsiye vereyim ağzına tülbent veya delikli Süzgeç koyun kapak kapatırsanız ekşi oluyor