Bende 2.8 tog kullanıyorum evimin ideal ısıda olmasına rağmen gece kontrol ediyodum göğsü yüzü eli sırrı soğuktu bende içine ince bi pijama takımı giydirmeye başladım bebeğini en iyi sen tanırsın bu arada ben patikli olandan aldığım için çorap konusunu bilmiyorum